Saturday, April 30, 2005

買衣物~

哈哈~~今日早上差不多八點起身丫~~
放假真舒服~~起身沖涼出街同婆婆飲荼~~
嘿嘿~~今日食得都唔少野丫~~
飲完荼去了爬山用品買野~~
媽媽買左涼鞋~我都想買丫~~
但睇中個d都無我size丫><
背包又係睇唔中~~
之後我自己坐車返市中心~
我一上車便Zzz....
訓訓下醒左發現我身邊坐左位女仔~~
我見後面都幾多位無人坐..........
但我身邊....哈^^"~唔理~照訓~~
去到市中心落車啦~個位女仔都好似.........
哈^^"之後洗個面去左買衣服loo~~
哈哈~~睇中左好多丫~~買左影左少少相丫~~
買衣服途中有幾位太太級係到嘈買爛衣服比人~~
又話要搵警察~~又成日要退錢~~
又唔要換個一件~~而話要係門口嘈~~
嘩~~大聲到耳仔都痛丫~~
大大聲好似無用woo~門口嘈人地保安好難做bor~~
警察要家野又好似浪費警力~人地寫明貨物出門無得換woo~~
我係到諗買個陣又唔睇~~買左完黎嘈~~有點......
買完行去左大會堂買飛~明天同嵐去睇"奇異星體"丫~~
之後返中心比少少野麗姐返家做gym洗衣服~~
哈哈~~輕左少少~~
晚上fox叫我出食飯~~食完返家開始唔舒服><
唔得~今晚休息好d~~
好~明天放鬆自己的心情~~
Related Posts with Thumbnails