Monday, April 04, 2005

903?滿繽紛Show

今日勁精神丫~~食完早餐返工loo~~
晚上八時去睇"903?滿繽紛Show"~~
唔洗錢~抽獎中的~~
返到公司後得返我and仇sir返工~~
其他人都唔洗返~~
上午四個電話(公司兩個,我同仇sir各一個)不停打出打入~~
勁多野做呀~~水都未飲過~~
午餐時得知我是一個儲錢的人(但理論好假...)~~
食完返去又開工啦~~做丫做丫~~六點走得~~
之後啦啦聲出去佐敦~~出到去都唔洗七點~~
嵐要做完d野先黎到丫~黎到七點多d~~
食晚餐時有個xx人似食完野唔比錢~~
但又勁惡的樣子~~真係......
食完坐車去坐219x 國際貿易中心 ~~
去到等左一陣入得去啦~~
張飛話企位,但去到有得坐,又幾近個台,good~~
係光得滯無得影相~~
d歌迷好激丫~但都唔夠坐我同嵐後面的"女孩子"~~
勁講某mc的名子~勁噪
我呢d人可能唔習慣或佢地真係好嘈啦~~
耳仔都痛痛地丫~~
歌手有:梁洛施,劉浩龍,官恩娜,吳浩康
唱得好聽丫~但最正係吳浩康的"浪漫時代"~~
十點到完Show,我同嵐行返去九龍灣地鐵站搭車~~
行緊去個陣...去到德福時想食少少野~~
見到間新開的QQ飯團~緊係要試試啦~~
但有位醉的男任係到嘈~~過左好耐警察先到~~
整左好耐先可以買東西~~
嵐發現警察的帽內可以放少少野~~
嘿嘿~~勁丫~~之後坐車送嵐返家後自己返家LOO~~


(第一個開心)
Related Posts with Thumbnails