Thursday, April 21, 2005

About Love

今日勁唔夠精神丫~~><
昨晚訓得好差好差~~
今晚同嵐一齊去睇戀愛地圖(About Love)~~
返公司後都係做做做做做做做做做做~~
電腦班又有好多事發生~~累爆丫
中午食午餐都食得勁少~~食完買少少物資後回公司~~
做到四點幾五點走得~出公司後去左睇手提電話~~
之後走左去換飛睇行"戀愛地圖(About Love)"~~
之後左去食xx膏,食左少少.....返公司啦~~
返去整完野後同monkey行左一陣街~~
搵唔到的物品~同monkey行到市中心時嵐打黎問我係邊~~
到左啦~之後monkey同我一齊行去搵嵐~~
同嵐一齊行去睇戲講左少少野......
個位男仕好過份丫~嵐初時又唔知so比左手提no.比佢~~
之後講左d過份事件~~so我叫嵐比佢手提no.給我~~
加見到佢電話時飛線落我手提~~到時我再講丫~~
戀愛地圖由三個愛情故事組成~~
第一個發生地點 - 東京,有少少向左愛‧向加愛丫~~
最後都係見到丫~~幾好丫~~
第二個發生地點 - 台北,男仔-日本人,女仔-台北人,有一段勁好笑丫~~
日本男仔講得唔正的國語啦~女仔又問佢woo~~
男仔諗左一陣後講:我經想了很久,康計康開伊達啦(之類啦,笑到唔記得)~~
不停講不停講~講講下又講左"火雞了很久,康........."又係好笑~
第三個發生地點 - 上海,上海女仔暗戀日本男仔~~
最後日本男仔走時,女仔講左一句西班牙語~~
初時男仔唔知啦~一年后返去上海時先知道西班牙語的真正意思~~
睇完食糖水之後送嵐返家~~之後去左君家Zzz........





姚是來志願是成為一位漫畫家。他在日本東京學習電腦動畫的臺灣留學生。可是感覺自己才思枯竭,苦惱不已。並感覺到自己的未來一片茫然。在同一個城市裡,日本女孩美智子的工作是給店裡畫大型畫板。美智子的交往了四年的男朋友一千二百個小時以前就應該從西班牙回到東京了,但是一直沒有聯絡她,這讓美智子悵然若失。姚幫助同學由果拍攝“相遇”這個主題照片時認識了上海女孩阿敏,都身處他鄉使他們有了許多共同語言。姚也期望的現實中的“相遇”能夠在自己身上發生。美智子的男朋友終於打電話到她,並斷然地告訴她他們分手吧。一個偶然的機會,姚看到了美智子。姚被哭泣的美智子憂鬱的氣質吸引,產生了創作靈感。從此,姚每天畫一張美智子表情的頭部特寫素描,並把自己的作品每天默默地貼到美智子工作的地方。美智子也悄悄注意到了騎著自行車跑來跑去的姚。並且從姚給自己的畫中得到了心靈的慰勵。終於有一天,姚畫完了關於美智子表情的最後一張畫稿。當姚到美智子工作的地方給她送去的時候,才發現美智子結束了畫板的全部工作剛剛離開。店裡的老闆讓姚到店裡參觀,姚看到美智子除畫板之外也畫了一幅畫,是一個青年幸福的笑靨,那個青年正是姚。他深為感動,下定決心要找到美智子,讓“相遇”的情景變成現實…




Related Posts with Thumbnails