Thursday, April 28, 2005

返學第八晚,禁忌

今日一樣 - 坐的士><
嗚嗚~~無錢啦~~醫生又未去睇~~
今日係美容班第一日開始~~一定要早返去丫~~
好彩昨天整好衣服~~都唔係遲好多炸~~
今日一見eva勁想笑丫~~
都幾似OL LOOK WOO~~但點都係一個好笑的OL ~~
八點四十五分貨黎啦~~
啦啦聲羅野曬入去開波啦~~
三個同工 - 我,EVA,珊入曬美容班~~
嘿嘿~~差唔多十點返過去開工~~
但又不停咳咳咳丫><
午餐啦啦食野返公司幫手~~
差唔多兩點去左買念慈菴食~~
食左好好多~~家中個D好似未食曬~~
哈哈~又要開工啦~~
好快又到畏點卅分~收工~~
本想出去報名讀書~但過了電腦班同DICK SIR傾計~~
哈哈~~算啦~下次再去報名先得~~
之後出去SSP等待嵐收工~~出到去見到有時間SO去了睇書~~
但一睇書又六點啦~~同嵐食完晚餐後返學~~
於SSP地鐵站嵐見到有關宇宙丫星體丫個D丫~
又講以前細個小學時的情況~~
之後決定星期日去睇~~哈哈~~
早知上次"沙漠XX"(哈哈~唔記得名丫)搵嵐去睇啦~~
我見到勁想去睇丫~~但個陣又無朋友去睇........
嘿嘿~~返到學校又遲左少少~~
上到唔係到好耐我又係到咳咳咳啦><
之後要落去買"念慈菴"食~哈哈~~見到有Neutroaena面膜買~~
忍唔到手買左兩件~~之後食左"念慈菴"好幾多丫~~
返去上課loo~放學嵐話去食糖水~~
本想講....但都無啦~~照去照食~~
食完同嵐講我唔食得,因我咳.......
嵐話我做又唔同佢講......
之後似嬲嬲地的......
去了7-11買水食多次"念慈菴"~~
好似好dd~~送嵐上車之後我去了君家~~
去到傾左一陣~~十一點幾走loo~~
返家後好累好累但都無乜點訓~~
因為咳咳咳........
Related Posts with Thumbnails