Friday, April 29, 2005

雨中打波記

今日一起身.......><又遲到~~而要坐的車返公司~~ 好似變左習慣的一樣~~
如果係的話呢個一定唔係一個好習慣丫~~
返公司後做左一陣過左去美容班比人做手~~ 哈哈~~累累的雙手回復生命丫~~
整完真係好正~~又同學生傾左好多野~~ 哈哈~~
原來一開始有d學生以為我係一個好惡死的人~~
傾落又話唔似~最好笑係有位學生黎報名時一見到我,我問佢"有什麼幫到妳呢?"~~
佢話一聽到呆一呆,有d驚驚地~~哈哈~~死loo~~
要改下d惡樣先得~~之後返過去開工~~ 周珊and eva傾左少少野~~
差唔多到午餐時見到嘉豪返黎~~ 嘩~~髮型改左~個人無乜點變丫~~
返黎傾左一陣佢搵ricky食飯~~ 而我同fox同ray食午餐~~
今日食得好少炸>< 下午開工細執好多文件~~下星期仇sir返黎啦~~
差唔多到五點時monkey打黎話打波~~ 哈哈~~緊係去打啦~~
打波身體好丫~~ 執好曬野收工同fox去左西鐵整野後坐506返家~~
哈哈~於車上傾電話去到睇醫生都傾電話^^ 本想做一件事,但搵唔到丫><
睇完醫生覺得去另一間睇好d~~
睇同一樣另一間都係100元~這一間160元~
返家換衣服落街打波~~今晚唔知做乜都幾好準woo~
第一場唔知做乜打得好慢丫~~對方都話打到累丫~~
哈哈~~開始打返個水準出黎~~
打打下又落雨丫~~打多無耐大家都走loo~~
而我同monkey去左龍門居買野~~
哈哈~我買左"哈爾"第四期同牛奶~~
飲奶身體好丫~~又有三個個d細細個比我(買20元送一個)~~
之後坐小巴返家~~返家又做gym~~
今晚做得特別累丫~~
明天去飲荼~~嘿嘿~~
好啦~~休息自己~~
Related Posts with Thumbnails