Wednesday, April 27, 2005

咳咳咳><

今日又係啦~遲到~又坐的士~~
返到去又係開工啦~~
但又係咳咳咳~~
伉日我羅了家中的"念慈菴"返公司~~
食左好似好返少少~~
死啦~~d咳都唔知幾時好丫~~
上午去到友愛羅洗手間用品 - 廁紙座~
麗姐話一齊整~之後去了羅電鑽~~
返我個邊自己緊係整左先啦~~
好快整好左~但要買少少野~~
食完個午餐去買啦~~兩粒一元正~~
哈哈~~都幾驚架~以前一買買十粒~~
現家.......估唔估到係乜呢~~
返去啦啦聲整好後還野返友愛~~
早知係個個位子寫低說話啦~~
但我都係無做到~~青年人先會這樣想~~
哈哈~~我都係青年人丫~~
係友愛羅左好多野返公司丫><
行行下比學生見到~~
嘿嘿~~希望睇得唔到我啦~~
返到去又開工啦~~
做做做做做做做做做~~想死><
收工後等齊君fox去fox家~~
FOX送左一盒三個玩雜技個D波波丫~~
正~~THANK YOU~~
返家後做GYM........Zzz............
Related Posts with Thumbnails