Sunday, April 17, 2005

唱K 行街 食煲仔飯

嘿嘿~~今日有得唱K丫~~
十二點到嵐打比我約一點等~~
嘿嘿~~本想去睇<戀愛地圖>架~~
但遲左少少睇唔到loo~~
昨天晚剪左頭髮~~但好似怪怪地丫~~
打完波今次個人好舒服~~
去到目的地一齊出發去旺角~~
出去做乜?等齊人去唱k囉~~
嘿嘿~~好耐無唱啦~~今次唱左d新歌~~
舊歌唱得都ok啦~~但有時唱左錯字~~
唱到六點去無印良品買左筆~~而嵐買左一個架啦一本簿啦筆啦~~
之後行去旺中行下啦~~行行下見到有新的小玩意出丫~~
係中午同嵐傾開新出的小玩意 - 藥物篇~~
一共有五款加一款特別版~~
嵐抽左兩盒~而我搵到以前想買的東西~~
價錢都ok丫~但我都諗緊買唔買好~~
可能記憶唔係幾好關係啦~~又係零四年出~
現家都開始唔係幾多人LIKE......
之後行左去一間買小飾物的shop~~
嵐買左LEGO電話"成"(哈哈~唔識打丫)~~
之後去左買HA字頭的雪糕食~~
哈哈~~今日經過第二次先買黎食丫~~
好耐無食這個品牌啦~
食完行多一陣去廟街食晚餐啦~~
行到去叫左三個煲仔飯兩款菜以及一個大蠔餅食~~
哈哈~唔理啦~大蠔餅有四件,估下估下細蠔餅會唔會得兩件呢~~
真係唔知丫~次次食親都係四件個隻~~
三個煲仔飯真係正丫~~我又去左買汽水飲~~
嵐問我:你唔係唔飲汽水?嘿嘿~~今晚又汽水又雪糕丫~~
之後行去同嵐去坐車回家車上........
自己手掌唔係幾好丫~而嵐個隻真係幾好~~
哈哈~~我係唔係識睇呢~~嘿嘿~~估下啦~~
送嵐回家後返家~~嘿嘿~~自己都估唔到丫~~

(累,但係開心)
Related Posts with Thumbnails