Thursday, April 07, 2005

返學第六晚, 上海食品

今日好早起身丫~~原因我要返公司比少少野~~
但又要九點起身woo~~真係...唉~~
沖涼走~~行左落去坐車時先記得相機係壞的><
真係丫~~之後啦啦聲打比我同事話唔洗等我啦~~
上車講講下見到屯門公路勁塞車~嘩~~好彩無坐的士炸~~
返到公司見無乜野做食返早餐先~~
食食下諗諗下我呢個月睇左都幾多戲但錢又好似同以前差唔多......
哈哈~~可能我買少左好多電腦雜誌&無聊野啦~~
答案.......唔知丫~~

食完返公司後開工啦~~今日有一位新試工黎~~叫eva~~
之前係青見都識啦~但唔熟囉~
草草地講完公司d野(都用左卅五分鐘,之前我試過用一百廿分鐘都有丫.......)


開工啦~(未打完要開工丫!!!!!)
Related Posts with Thumbnails