Friday, April 22, 2005

回家了

今日係君家醒來時己為19:35~~無得同媽媽食早餐loo~~
沖涼後等fox一齊落街~~走時加阿宜一齊行~~
同fox要坐的士返公司丫><
返到去又開工啦~~今日上午好多野做丫~~
中午食午餐後出去灣仔VTC~有一個關於工作上的簡介會~~
14:15出發~出去時公司打左兩三次黎~訓唔到丫~~
出到去勁眼訓呀~~之後啦啦聲買古古力加綠茶~~
食完醒返D啦~~行去都好快到~~
去到......1...2...3...4...5人........
哈哈~~這是第一次我用公司身份去呢D簡介會丫~
搵位坐定定又見到同工WINNNIE~~
嘿嘿~~開始到完結我都有問問題~~
完結後比兩個大粒夾住黎傾計~~
之後同WINNIE一齊返公司~車中傾左少少野~~
傾傾有人打黎...係個個人,佢一黎問阿嵐係唔係到~~
我用正經的聲音(平時都正經,現家正經x150%)同佢講唔係到~~
我再講叫佢搵阿嵐公事好啦~私事or其他事唔好搵佢啦~~
佢只係講"得,明白",之後收線啦~~
返公司後又做左少少野~之後去左一間ROOM睇打機~~
仇SIR電話打黎傾左一陣~又返去睇打機~~
之後嵐打黎.....傾傾傾~~真係要講比老闆聽先得架~~
希望明白啦~~嵐話我講得太正經......有d驚......
收線後回去睇打機~~
去到差唔多八點回家LOO~~
返到去沖涼洗面整返個面膜比自己~~
又做GYM啦~~好~明天唔洗返工~~
Zzz耐d先~~~

(正經的我,笑笑的我)
Related Posts with Thumbnails