Sunday, April 10, 2005

藉著雨點說愛你

哈哈~~今日有得睇"藉著雨點說愛你"丫~~
我好早起左身loo~~九點到啦~~
好~~執整d野先得~~
差唔多到一點時出發去找嵐出街~~
去到車站時antony打比我~~
哈哈~~整機佬開動~~
去到轉去ok sHoP搵嵐~~
嘿嘿~~今日我又係紫色丫~~
好似中毒的一樣~~買左少少野食後出發~~
坐車時聽歌 - 正~~星期日幾多人出去旺角丫~~
出到去行街買衣服~~嵐買左兩件T~~幾便宜架~~
我都想買~但都唔係好睇得上眼~~嘿嘿~~
之後嵐的朋友都黎緊~~本想叫我地去接她~~
之後去左x豪坊行~~哈哈~~講左個故事~但有d假丫~~
之後去左無印良品買筆~但買左少少炸~~
因嵐要教她黎........真係.............
講講講......講左好耐~~之後黎到啦~~
我有d嬲嬲地架~~之後去左吉野家食下午茶~~
食完行左一陣後去戲院買飛,但有一個唔黎啦~~
得返三個人去睇~買飛後去左m記食雪糕~~
哈哈~~食完差唔多走時有位女仕好似有d.......思路有d野丫~~
雨點真係幾好睇~有d位都幾好笑~~
睇完行多一陣送嵐回家loo~~

(有禮物,GooD)
(是什麼,為什麼)
(是真嗎,是假嗎)
Related Posts with Thumbnails