Saturday, April 16, 2005

返工開工打波晚餐正

嘿嘿~~今日早上又係早個D啦~~個D唔講啦~~
放工後想....唔知><之後去行左去友愛搵FOX AND WINNIE~~
過到去做下停下休息下~可能自己諗得多左野啦~~
真係唔想食野丫~六點幾先返家個邊~~
本都唔想剪頭髮~但之後都係去剪~~
到我剪時己最後一個人啦~~
由七點等到八點~~剪完到以前差唔多丫~~
哈哈........之後啦啦聲返家換衣服出街打波~~
今晚個場多左少少水....但都照打丫~~
呢次打得好左丫~~個人都習慣個打法~~
幾開心丫~休息時斯凌打電話無電~~
問我地借啦~~之後我一睇~~三個MISS CALL~~
啦啦聲打電話傾傾傾........
成班死仔.......嘿嘿~~
打多一陣成班四人"三何一葉"行去龍門居食野~~
嘿嘿~~買曬野一齊去天橋食今晚我地我晚餐~~
個陣都成十一二點~食完傾計~~
哈哈~~好耐無傾過啦~~"三何一葉"正丫~~
畢業都有三年啦~今晚都係正的一晚~~
差唔多一點時返家loo~~
嘿嘿~~好~明天有得唱k~~
正~~

(舒服的感覺,精神好)
Related Posts with Thumbnails