Sunday, May 01, 2005

休閒星期日、亂行、重組

Zzz.......好好訓丫~~醒左做左一陣gym沖涼出街loo~~
約左嵐係我個邊等,之後去食午餐~~
今次選擇了"角落餐廳"食午餐~~嘿嘿~~都幾耐無去食啦~~
今日一見嵐....大家都換左少少look丫~~我今日係綠色CONVERSE t-shirt~~
而嵐今日係綠色點點衫~~午餐都幾好食架~
我叫個個為肉醬雞意,嵐叫的為白汁雞肉飯~~
可能咳得勁得滯,食得好慢~~食完坐車出去loo~~
等車時見到星期五打波個d人~~嘿嘿~~大家唔識架~~
坐車時唔覺唔覺訓左一陣~~死囉~訓左都唔知~~
好彩............去到目的地 - 尖沙咀太空館~~去睇"奇異星體",
坐的位子都唔錯~~開頭睇都唔錯~~睇睇下講得開始深~~ 勁多數字丫><計都計死啦~~
散場後嵐都話好深,開始都ok好睇,之後真係唔得啦~~ 想訓的感覺~哈~
之後落返旺角行街~~去左潮流行~買左小玩意~~
但上次有人教我的方法係唔得的~so買左重複!!~
之後嵐要去婆婆家食晚餐~~ 送了嵐上車後自己一個係旺角亂行~~
行得好累呀><行左好地方丫~~
本來時去買The Phantom of the OPERA"DVD丫~~但之後都無買~~無乜心機feel~~
之後收到sms..........坐車返家時訓左一陣~~返到家個邊搵左馬高兄食晚餐~~
去左富來食晚餐~~兩人都係食左八十元~~之後去左市中心行左一陣~~
見到CONVERSE個件變左六十八元一件~~嘿嘿~~貴左丫~~
行市中心時成日都見到 周x(哈,唔識打,同工PA)~~
同馬高兄行街時發覺好多人都看我地~~係7-11個次勁D~話說我去買野飲啦~
有位女仔係門口跟到去羅野飲的雪櫃~~我同個位女仔雙眼雙見到後,
她怪怪的一樣子行返出去搵返朋友~~難道我似她的朋友?或是見到件衣服想看多兩眼呀?
行多一陣返家個邊的惠X買牛奶~嘿嘿~明天有得飲奶~~返家後玩左一陣PS2,
嘿嘿~~隻GAME開始有塵啦~~睇返個SAVE都成二月份最後一次玩啦~~
玩左一陣後做GYM~~好~明天家具大變身~~
(靜,不等於悶)
(不說什麼會悶死的)
(身體..........)

(舊日記轉移)
Related Posts with Thumbnails