Friday, May 06, 2005

病的一天‧工作

嗚嗚~~今日我無返工丫~~
因為一起身.....咳咳咳><
之後打比仇SIR請假~~
我唔係好想變病君呀><
上午都於家中休息~~中午出了街同阿婷食午餐~~
都幾耐無同佢食野見面加傾計啦~~
之後去了佢家整機~~好快整好了~之後傾左一陣~~
差唔多五點我返家loo,返到家個卧搵左馬高傾計~~
傾左一陣返家~囉左少少電腦用品後出發到君家~~
去到見阿豬啦~今晚阿宜做大廚丫~~
我係廚房到搞搞震幫手整蝦~~
之後又係等食的人~~
今晚有七碟食品~~哈哈~~唔錯丫~~
之後佢地係到打牌~~我打左四game......無左差唔多三十元呀><
之後都無打loo~~阿宜一落場win左........唉~~
我真係無乜橫財丫~~之後阿君整機loo~~
整左一陣先知唔齊碟~~要係杜子到羅返~~
差唔多一點佢地走loo~~而我係君家Zzz..........

(沒有原因‧只想)
Related Posts with Thumbnails