Saturday, December 29, 2007

與Laam購買禮物--Police香水

  唔知點解朋友相識久遠而會少見了,但見面會有許多說話想講,今日因為Laam因工作面遲收工關係比時間我去美麗華酒店睇書,今日Laam要買禮物比佢男朋友阿正,我地連LV同GUCCI都唔覺得是最好,故我地回了市中心再購買,去了某店舖見到一支Police牌子的香水,阿正明年四月Police畢業關係而選擇了這支香水,買完之後我地去影貼紙相,今次是好無聊地替飲品賣廣告(但好好笑好好玩),跟住去睇由七個小故事合成的(破事兒),爛的程序都有幾粒星,最好睇的單元是(大頭阿慧)而最當爛的是(德雅星),七個故事三個是有關性的。















(朋友我不多,真心的朋友有幾個,幾個足夠了)
Related Posts with Thumbnails