Sunday, July 30, 2006

自由‧軟硬@long time no see演唱會

  ”long time no see”一詞再次出現,原因......今晚我同君、馬高、fox一齊去睇軟硬演唱會,都幾期待今次的演唱會,一來我係好少好少去睇演唱會,對上個次是睇古巨基(又好似係睇joey......)我都唔太記得啦,二來"軟硬"的聲音由細細個係部大大舊的收音機(我家中的hi-fi,現家都用緊)聽到,我想現場見到佢地,或許......

  一早我已做了衰仔,因為我十點幾先起身,但我是十點返學......唉,又要缺席啦~但今堂係第一堂黎架......之後我係家中呆呆地過時間,到了兩時左右收到Fox電話......先知到佢地已出緊去,但我一個電話都收唔到......我真係要換個部電話,成日都狀唔到call同sms,再係這樣朋友一定惱死我.......出到去自己一個人行銅鑼灣,去到時代廣場見到好見不同做型的公仔......唔錯幾好睇,影了數張相之後我可以慢慢地行,唔知點解我好想好想找到一間店舖,但個感覺......好似會找尋到一些東西,我由十三樓一間一間行過慢慢行到地下,見到有數間的衣服都唔錯,但我著唔起(肥)之後轉了去行尖沙咀,行了差不多四小時......見到有少少時間去了髮型屋洗頭,只是洗頭不剪頭髮,我之前都未試過,原來行到好累好累去洗頭係唔錯架好舒服,但由洗頭到去吹頭set頭都問了一個問題(好少男仔黎洗頭唔剪...)哈哈,可能我貪得意或者我貪靚啦,最後個個問我係唔係約了朋友食飯,我好快答”係丫”,哈哈..............

  今晚演唱會真係好正,係到要多謝Macro,我地得到一個好正的位(頭三行,正面台)入場時職員派一人一個面具,一開場已見到軟硬出黎,嘩~~~~~~~~正丫,我地成日都企起身睇show,又唔會比人叫坐低,開心到爆丫,唱流行曲、男子組、妳的生活......如果要硬計缺點的話...sorry,我真係找唔到,因為這一個是美好回憶,你只可以話唔夠喉姐,ENCORE位又做得好好,丫丫,今晚特別嘉賓是古巨基,如果佢地合唱我相信又係好正,十年後..........會唔會有另一次呢?


(生活‧開心‧足夠)
(證明‧妳不是我‧足夠)
(健忘‧優與缺‧不再重要)



其中一個是你嗎?












開場@超人變身:












葛民輝@妳的生活(唱得好正好好聽):












流行曲@林海峰:












白雪Bling Bling Look@軟硬:












特別嘉賓@古巨基:












Other:












轉載數張亞洲時報的圖片(網址):

紳士裝及林海峰大紅:



























白雪Bling Bling Look:













八十年代油脂仔及八十年代舞功:
Related Posts with Thumbnails