Thursday, July 20, 2006

Inter-Continental Hotel buffet dinner

  YEAH!!!!!!!今晚(七月二十日)與同事一齊去Inter-Continental Hotel食自助晚餐(老闆請客~正!!)
我地部門為了今天個個也是盛裝出席,食到中段發生了一件趣事其中有位同事唐先生以為我同Pauly一齊......
為何這樣想呢?唔知丫~佢又問我(xxx)我點答好呢~~本來大家都安靜,但食完到影相個段時間係勁嘈
(完全唔理其他食客)離開時我地雜貨部走左去星光大道,有人夾band woo,聽落有NANA的歌丫~~
之後我地影全家福,但我算最奇怪(衣服隻色)影完後人~我同
Pauly行去清真寺坐車後自己慢行尖沙咀,
行左兩個站後坐260x回家~~真係想再次......


(心思思,開端?)


















































20.7.2006
Related Posts with Thumbnails