Friday, July 14, 2006

好兄弟

作曲: 黃貫中
填詞: 軟硬

好兄弟 前事不提
誰沒有一起搶過玩具 爭凳仔
做兄弟 似對夫妻
緣份一黎 然後一齊
同渡安危

今生有幸共你 (永冇勞氣) ?難尾
講心講金講乜我都制 (?)
多一世 (?)

好兄弟 閒話休提
紅著眼 一於跟你撐到天腳底
做兄弟 莫問身世
無大蝦細 無反骨仔 無食塞米

即使壯士斷臂 (撐你台戲)
為你 擋刀擋槍擋乜我都制 (出生入死)
冇乜計 (我梗制)
上刀山 落火海
你仆低 我為你去墊底
講一聲 你喜歡
共患難 落地獄 冇問題
有今生冇來世
(哎......)
有今生冇來世
(哎......)
愛黃金 更愛兄弟

心口掛住義氣 似做戲
好好睇睇 總之冇失禮
好矜貴
上刀山 落火海
你仆低 我為你去墊底
講一聲 你喜歡
共患難 落地獄 冇問題
有今生冇來世

打生打死 有乜好睇 (拜關公拜上帝)
反反凳 認真失禮 (好兄弟)
不分高矮 坐底傾偈 (咪將心當做肺)
捐心捐肺 捐窿都制 (係咪先) (好兄弟)
有錢出錢 有計出計 (冇金勞送白米)
吞火吞劍 吞一包米 (好兄弟)
好好睇睇 好好睇睇 (有今生冇來世)
天空海闊 點少得喂
好兄弟

Related Posts with Thumbnails