Wednesday, July 19, 2006

香港書展2006

  今日勁正,首先是精神好好啦,第二是與同事一齊去書展,第三是我地用緊接的時間完成好多事......晨早五時起身和打電話比同事,那時才開始晨光初現,六時落街坐962出發,空氣一樣地清新,舒服曬~~出到去見到OK STORE 有一支支細細支"氨基酸"(都成20元一支)見自己唔太精神所以買一支黎試下飲啦,一飲.......好難飲丫!!!!!但飲完過左十五分鐘真係精神Woo(feel到個人好似做完運動好舒服)等齊嘉麗同米高出發去M記早餐,好無聊地叫左個通粉食同換了HelloKitty(兩隻,白色和綠色)食完出發去書長啦.......


  去到書展門口......我地位子都唔錯,大會好好人地派水(細細支),見到好多記者丫,我見到前面阿叔成日比人訪問,我好明顯地羅部相機影佢同個記者,KaKa......

  入到大堂內又係要等等等...我見到攝影師都幾辛苦,
淮住部機周圍影...會唔會影到我呢?

  九時正開始入場,嘩~~~好多人勁走勁走,而我地去搵第一個地方:


  去到已經好多人淮住個手提行李買書,我地都係買左十幾廿本......有幾本是簽名書,唔知簽左幾耐呢?
買完米高返工而我同嘉麗再行下同等簽名會,行下停下坐低傾計^^












  到了下午二時簽名會開始啦,我同嘉麗各自簽了一本,等左好耐啦,加上作者晚了來簽名會,我地無聊到計100人時每人用得幾多時間(每人只得36s......)簽完名我地走loo......之後去STARBUCKS試新飲(http://www.starbucks.com.hk/zh-hk/)唔錯架,飲完返工,Yeah!!!!!!!






購置書本(共有八本---分別是:交換日記3、黃金少年 Season 1上下集、一本精華遊、曾經 林夕 90前後、靈魂舞會2、失‧逃ROCKMIUOLOGY and 一人一峰一結他):












Related Posts with Thumbnails