Sunday, July 23, 2006

香港書展2006 - 第二回

  今晚收工後去了葵芳搵Pauly一齊去書展,今次是Pauly買書居多(鄭梓靈),而我只是買一兩本左右,葵芳原來都幾多野食,可能我少去食的關係,有點......陌生~~食完車仔面走去買飲品時見到上次個杯”西瓜汁”(我好怕飲呢d野...KaKa.Pauly話新鮮丫,一定係鮮榨)

  到書展的時候......好多人丫~由地鐵站到第一條行人天橋都係勁多人,行左差不多四十五分鐘都是去唔到書展門口,之後Pauly搵朋友幫手好快已入到場,第一到地方是去"花千樹"買書,之後行行下.......見到同事IVY(事實上同事們...不知道我與Pauly一齊去書展,感覺......有D似偷情,勁似電影橋段---唔想比人知道但偏偏有人見到再加條友笑笑口之後走個種)之後行了去訂雜誌,個陣時我見到maggie......行到一時卅分左起程回家,我地坐坐小巴出旺角,真係好快到達目的地...送了Pauly上車後我行了好好好好遠坐小巴(因為Pauly上車的地方與我相隔好遠關係)去到小巴站....六十幾人係到等小巴,我決定坐的士回家,二十分鐘到達家樓下...(勁快加勁好人,本來係蝴蝶放低我架)








第一次去書展兩次、第一次晚上十點幾行的書展、第一次...不想忘記今晚的事)

今次購置的書本(我是你一生中最該刪掉的記憶、你的井口有多大):
Related Posts with Thumbnails