Saturday, July 15, 2006

我是"妳"一生中最該刪掉的記憶

  Yeah!!!!!!!!終於到dayoff的日子,當然是訓返夠本,但我都是十時左右起身,上午也是執整電腦data的日子(現家剪片好慢......)雖然執整完會好少少,但都係時候同部電腦進補啦($$)唔知為何上次食完飯後個人......開心左(可能講左d我好想講的說話啦‧心結都想算......起碼都算講左少少......)

  下午落街同阿媽食午餐,我午餐是”豪仔粥”我一定要用”豪仔粥”來形容,首先睇睇右手邊睇食物先,再睇睇杯冰凍飲品,係唔係好大碗呢~~事實上...真係好大碗,完全係湯碗一樣,但同場其他人個碗...老細好人丫(kaka..........)

  食完回家開工,第一件事是包書,包回歷年來的小說、散文、做Gym個d.....等等,之後再執個書櫃(正)..........

書櫃深度(兩本書):












執好的左方:                執了少少的右方:











Yeah
!完成的一層(還有五層未執拾......):












  執完我慣例睇睇E-mail上睇料,我知道每次書展都有新書推出,我見到睇開的作者有新作,一見到本書........”我是”妳”一生中最該刪掉的記憶”(個”妳”字,是妳---一位笑容滿面的女孩)

  丫~~更新了個blog,現在雙眼是否舒服d呀?










(人成長了,後悔的事也多了)
Related Posts with Thumbnails