Wednesday, July 12, 2006

是否己成為事實?

  嘩~今日大抄車丫~但可能因為這件事,我可以遇上小學同學和小學時好fd底的朋友,佢地兩個今日都係dayoff,我係坐車時見到小學同學(個陣係由小一到小五都一齊玩架)出到去荃灣三個人傾左一陣,佢地去打機而我返工loo,行行下見到中學阿SIR,哈~呢個阿SIR都唔錯架(也是我的班主任)返工時收到EVA電話話晚上去食飯,緊係去啦~收工後去荃灣附近的酒莊”買紅酒”左手邊個支得唔得呢~搵了少少資料,店主又介紹呢支,但個價錢......三位數(廢話)我呢支係第一支買的紅酒,也是新工的代表,也可以實現之前的想法(一舉三得,正)坐車途中才知道......

(明天決定了)


詳細資料:
 名稱 :Les Hauts de Pontet-Canet PAUILLAC
     (2nd wine of G.C.C. Chateau Pontet-Canet) A.O.C. 2001
     (法定產區酒)

產酒區 :France > Bordeaux > Medoc > Pauillac( 法國 > 波爾多 > 梅鐸 > 普雅 )
 類別 :紅酒
 評級 :A.O.C. Medoc
 酒莊 :Chateau les Hauts de Pontet
 容量 :750 ml
酒精度 :
採用葡萄:60% Cabernet Sauvignon, 33% Merlot, 5% Cabernet Franc, 2% Petit Verdot ( 60% 嘉賓利.送懷擁葡萄, 33% 梅鹿葡萄, 5% 嘉賓利法蘭葡萄, 2% 小維杜葡萄 )
Related Posts with Thumbnails