Thursday, July 13, 2006

最無精神上班的一天

  昨晚...昨晚舊老闆請食飯,我收工後與同事分道揚鑣,佢地去睇”超人”(我都買左飛...但我要去食飯....)68A的車程都唔算太耐,坐車時個腦休息(平時一上車會訓同聽收音機,但免提條線壞左呀><!想買過條,但又想換機唔買WOO~~)丫~不知是否少人關係,唔錯WOO~~

  去到見到好耐的同事(緊係傾陣先啦),之後比支紅酒老闆,Crystal也說這支唔錯(厚身.正‧過多兩三年開封飲更正)今晚知道香港買紅酒時六成錢是稅......(下次出國時睇下會否其他正紅酒先)第一杯是Crystal的紅酒(薄身.Good)整晚開了三支(兩支Crystal,一支老闆係澳門購置)食食下聽到有人入黎,一把好熟的聲音進入耳中,我都有”say hello”之後回位食飯,我又係到飲紅酒同啤酒(啤酒飲完一杯又一杯),過了一陣老闆過黎同我講左兩句(......)是否有錯覺呢,覺得...覺得...之後落樓同小雪傾計.....回家路程我同細天係輕鐵傾計傾計(但個人都唔知點...唔舒服)去到都見到細天阿媽(好慘話肥左,之後加多句大隻左...)

  返到家Zzz,一醒已帶唔到”con”上班,整日都唔知點......收工後去了龍門居 成仔記食米粉,我的胃丫......
Related Posts with Thumbnails