Thursday, March 16, 2006

重複‧等待‧美滿的一天

  人生總是等待每一次的機會,但往往是因為等待而失去機會.....

  嘩~~做乜事??放心,我寫日記時突然想到,真係好似”x號仔”丫(想知,去學九型人格便會知道)嘿嘿~~好耐無寫日記啦!睇返上一次寫日記係二月份的事...差不多一個月時間,我覺得...開始無時間寫(又可能係累關係)每天上班和下班也是一樣的感覺,感覺到自己係可以做得更好,但每一次都找唔到"特破"位,個心好似失去了動力...

  唔知點解(星期四)返學時學”九型人格”好舒服,舒服到每一次都可以訓得著^^"學了四堂真係學到東西,係上課時間少......

  普通話個邊又差唔多上完啦,上星期上課要用普通介紹家人,我說:有我啦,有媽媽啦 And哥哥啦”無啦啦普通話加英文^^"傻傻地...

  今日(星期三)過去友愛開會關於一年一度貧窮Show,今次我負責攝影及攝錄,有種感覺...是否最後一次出show?開始更喜歡這份工作...

  返到家已是九點,食左少少野之後整野,好耐無對部電腦啦,今晚好正,原因係...同阿CAT傾由2月25日出國到現家去過那兒食、玩、住,現家係Ireland(愛爾蘭)...風景相好正...返香港一定要出黎傾計食野行街丫。
Related Posts with Thumbnails