Wednesday, March 22, 2006

一日遊.機場

  今日...我羅左一日假期,原因係我去見工啦、接我朋友機啦、比借口自己買衣服啦...但好唔好彩,本去見Fox個間公司的,只是下午遇上一個的士司機衰人,時間唔多緊係上的士啦,我去xx園見工(個到係置樂附近)但佢車左我去三聖與黃金中間位!!頂!!!!之後我比錢再坐另一輛的士,我抄低左佢車牌同個名,個陣真係想...但都係見工重要,去到...考試考打字,KAKA,正,但佢部電腦點都唔正,SAVE有時會死機><!見工用左一舍鐘多D,走時已去唔到FOX公司見工,打返比FOX...SORRY...之後去了Double-park買衣服,KAKA我又係買左綠色TEE......但好奇的是佢比紙袋我,以前買好多野都係比膠袋,難道佢參加左綠色和平??返家等小巴時見到後面的女人打尖,唔知做乜自己毫不客氣地話個個女人打尖...個女人面黑黑講「你地只係企係到...」係邊講邊上車,落車係用眼神勁咩我...

....返 家 執 整 自 己 出 發 去 機 場 ....
  










  坐船轉車去機場,我都好耐無去機場,上一次都好似年多兩年前,去到睇睇飛機行班先...睇睇下覺得奇怪,阿CAT比個個編號好似有問題,問人地先知...真係錯左...但我都係去左A閘口等,腦海又出現正六號仔個D死人野(正反答案不停LOAD)行緊去時候見到阿CAT,自己見到只係出聲「CAT」..連阿字都無(==")原來無見差唔多三年,一見到真係勁開心架(但我又係表達唔到出黎啦><!又係做左唔多出聲的自己!!個樣又係木木地LOCK)阿CAT無乜點變...高左...自己緊係呆呆地的樣子...

  接左CAT之後同佢媽媽AND朋友一齊返屯門食晚餐,坐車聽阿CAT同佢媽媽傾計,聽聽下...Zzz...醒來已返到屯門...食晚餐時我又係唔多出聲><!緊張自己講錯野!CAT媽會唔會...我覺得唔會GE平穩地表現自己係最好,過於出頭出面反招損,只是自己表現差差差差姐...我都係寡言個....同以前差不多一樣...唔多出聲...食完行左一陣屯門,傾左一陣計,好似唔多話題,我呢隻真係...唉,三年無見一定多話題啦,之後我又諗左一陣...下次先再傾啦,人有的是時間,話自己無時間某情況是借口架姐...

  右邊個件黑色TEE是阿CAT手信,真實比睇相係好睇D。(不會忘記一點點的記憶,記憶不會遺留,留下的只有自己的年月。)

Related Posts with Thumbnails