Monday, March 20, 2006

平淡充實的一天‧不及聽"妳"說愛我

  昨天完SHOW後今日返工都幾累,今日唔係好多同事返工炸,上午送件(因為得返我一個人關係...)好耐無送件啦,呢個感覺有D偷懶FEEL......羅左好多野返中心後食午餐。

  下午同阿婷去金X羅食午餐,照例玩佢部手機,傾左少少野,喔...原來...時間好多快過了午餐去到收工時間...但差唔多收工時收到老闆電話要留低公司整野到七點....等到差唔多七點打比老闆...今晚唔洗...明天返九點...我緊係啦啦聲走人去打羽毛球啦,行行下先記得行錯左路(^^")今晚打羽毛球有唔錯的球員,有dephne、朱仔、君、Fox,可惜是DEPHNE要早走,打打下阿豪都黎,玩完出左一身汗勁舒服勁好玩,玩完一齊去市中心燉奶佬(金裝)食晚餐,食前我見有少少時間去了商務書店買了"來不及聽你說愛我",小說同廣播劇同影片係唔同架(三者有關係,但內容不太一樣)食完行了一陣市中心(都唔一陣,行到人地吉島收工)我等506時先記得比未比DEPHNE個羽毛球袋阿君...明天有借口過友愛丫,一上506巴士見到好耐無見的阿君,傾左一陣同交換左電話,但好奇怪佢問我記唔記得佢叫乜名,KAKA我一定記得(好難唔記得),只是聽佢說....爆左自已個名(勁細聲)阿君係龍門居落車時還叫我搵阿婷一齊食野(呢個我緊係會啦)

(平淡充實的一天)
Related Posts with Thumbnails