Sunday, March 19, 2006

「窮得有道理」無窮show

  一年一度 節目 -「窮得有道理」無窮show,今日我西裝LOOK上班,雖然我只係做攝影,但我尊重今次出SHOW,因為可能係我係公司最後一次開係...上午好早好早返到友愛中心,幫手拎野過去侯寶垣,大家為迎接下午的無窮SHOW各自準備,而我相信我自己係閒人一個,我分別去左後台‧上面控制室‧下面大門‧禮堂接待處...見到各位為今日的無窮show發揮自己...

  今日成個SHOW都好好,完SHOW後分享意見加總結再加團體相,執完物資返中心走時已是晚上七時多,第一次感受到呢D大班節目好係好正的,雖然辛苦(累),但我喜歡這個感覺。

(總有一天會遇上)
Related Posts with Thumbnails