Friday, March 31, 2006

一個終結,一個開始

   天發生的事特別多,首先祝EVA生日快樂,下午我地同GIGI farewell,我同EVA負責買野飲,選購飲品時我電話響起,是昨天面試的公司通知我已被錄用,四月三日星期一上班(真係好快),回到中心立即通知力奇同文暢兄,係舞蹈室用結婚進行曲配合下說出我去向,午餐過後買了少少飲品過友愛及交代公事,但太多野要交代關係返唔到學呀><!之後同EVA、天、IRENE&LING去唱K,朋友幫手打折(THANK YOU,華)


  兩年多的工作完結,工作轉上另一階段,人生踏上新的一步,人生最缺欠的是慈悲智慧。多謝大家













Related Posts with Thumbnails