Sunday, February 19, 2006

To Day No Money

  經過昨天亂洗$$,今日我都係留係家中好d,早上食完早餐後係家執屋,今日棄掉好多雜誌(嘩...棄掉三次都有得掉)嘿嘿~大家知道我書櫃有幾..大啦~係去到三點幾落街食魚皮餃米線,現家好似個個星期日下午食魚皮餃米線,返家後又執野...無啦啦老闆打黎(但我家好嘈...唔係好聽到老闆講野...)累的一天,諗緊早上返唔返去熄曬d野好,話曬老闆打黎問我(好似唔記得我休息...)

  下午收
音機播放”來不及聽你說愛我”一至五集,真係好正,聽完我想起妳.....(傻左)

  晚上電視做"鏗鏘集 - 聽不到的說話"講有一些人說話唔清楚的原因,當中牽涉的邏輯思維,字詞運
用,每個字的發音,其實能夠以說話溝通,過程殊不簡單。

  睇完電視後整我個新網頁,雖然貨品上得七七八八,但都係未得(整得差左d)之後一有時候我一定整丫~今晚我又見到她啦,今晚我hi佢,她回答我,yeah!!!!!!!!!!!!!!!
(開心爆)






**於二零零六年三月廿五日晚上del"no money"相片,並http://kahsone.blogspot.com/網主致萬分歉意。

Related Posts with Thumbnails