Saturday, February 11, 2006

普普通通普通話‧唔係幾好廣東話

  今日勁多野做丫陰公,但有野做好過無野做,我要幫手明天製作禮品,我都係用PHOTOSHOP整炸,現家多用左PHOTOSHOP容易上手,好,午餐前小桃打黎問我去唔去食齋,嘿嘿,緊係去啦,但之後校友會副主席打黎比我......無計啦,呢個係遊戲原則(唉)入世未深加經驗淡如水的我......無計啦,去食野好過,好耐無食過齋午餐啦,唔錯唔錯,午餐之後又係一輪忙碌的工作,收工後坐車出去返我個普普通通普通話中班,部車好快出到旺角,上到去有得羅之前報讀個兩課證書,下星期我又要去報名讀書啦,錢丫......不要離我太遠......啦啦啦..........上課時MISS話我今晚好多心事(唔專心)可能公事問題(又可能自己私事問題...)上完課之後返家搵馬高食野FOX飲野,今晚叫左涼瓜抄雞肉,正!!食完三支公走左去碼頭吹水...好舒服的海風^^
Related Posts with Thumbnails