Saturday, February 18, 2006

體適能考試‧野蠻秘笈.三本書‧回想與見到她

  嘩~~~~~~今日要體適能考試丫~我好早出發去MK,係MK搵到Kevin之後一齊上去,上到去....嘩~好多人考試丫~有教師又有教練,考試題目都算ok識,考完換書啦~羅資料啦~傾計啦XD差唔多得返三十分鐘時見到同班學生......考唔考得曬呀?之後同Kevin行旺角時見到有間操GYM教室,嘩...好勁丫(有D野都講得幾好架,一D大型公司XXXXXXX)我地由旺角轉去SSP(好悶的,無野好買)再去南昌轉去兆康,兆康站時想記...(唔知見唔見到她呢?)上去Kevin整完機後影張相(幾好笑,似唔似防毒面具呀?)再去田景搵KK去睇"野蠻秘笈",套戲都OK(笑位係有,但好似一CUTCUT FEEL)之後走去商務買了三本書(下次介紹比大家丫)現家做緊八五折,比錢時想用銀兩黑洞,但原來要二百元先用得(><!)無奈用返EPS...買完野送KK上車自己返去搵馬高,去到先知馬高唔食飯,我地落樓食晚餐但得我一個食炸(但整得好好食XD)FOX黎到後我地去買少少野AND傾左一陣計(好女仔唔易搵,我要搵返一個唔好羅煙吹我的雙眼的女仔)返家後見到她(ICQ炸)因為有好多個月無見過佢ONLINE(可能大家時間唔同)我只係HI左一野,之後無講野啦(正衰仔,我打緊日記覺得第一時間打佢家電話(如果無改)傾一陣都好嗎)但我覺得總有一日一定會見到。
Related Posts with Thumbnails