Monday, February 13, 2006

小生牛日‧心情旅途

  Yeah!!!!!!!!!!!!!!今 日係小生的生日,心情正爆丫~一起睇睇電話...哈哈~已有朋友send sms比我啦~~Thank you 妳 丫,有一個朋友好耐好耐無搵過我,但都記得我生日,嘿嘿,大家也是姓何,好丫~相信今年係好的開始,之後同阿媽食早餐,又係我like的魚皮餃米線,食 ge時候已緊諗緊下午收工去邊到買野食野,嘿嘿~返到公司都係九點,啦啦聲整完d野先.....但過左三個字到仇SIR返到公司啦,又會那麼早.....




  去到十點公司同事返曬黎,而EVA羅左個芝士蛋糕返公司,係佢親手黎架,一輪歡笑聲後開始分餅,一咬之下...正到爆丫~,再加上有棉花糖咬下,GOOD ,Thank you EVA,食完歡歡樂樂開工......










  下午一點幾收工loO,行過去剪頭髮時候Kevin打比我同我食野,嘿嘿~~緊係剪完頭髮先食啦~上到去剪頭髮shop先知道我幫我剪開頭髮的師父走左.....><好難得先搵刑個師父剪頭髮適合我,現家又走左......之後搵個個”師父”真係”好”丫,好到要爆x先得,剪得好x丫,x佢老...(刪減幾千粗口)生日都唔好講啦,難為Kevin聽我講個dxx,sorry丫,我地去善林閣食下午餐,正丫~大家睇睇右手邊第三張至第第五張相,幾好呢,食完say左一陣走loo......


  食完去邊?我去搵我朋友阿Yin,事實上午三時幾搵我,我緊係搵佢行街,行市中心都好開心架,無他,因為同佢行街一定有得笑,係大大笑個隻,今次又係啦~生日開心得滯傻左,連路都唔係好記得點行(又點會唔記得妳喜歡什麼呢,真係要改善問題與如何作答啦)行左去買洗面野,行街行街,正~事實上想去影貼字相,但個頭...><難得的一天,我又係佢部電話羅左好多歌,嘿嘿,佢部電話用藍芽成日都hang,之後坐左係市中心傾計,又係笑笑笑笑笑笑笑笑笑,走時見到阿鍬,哈哈~


  送左阿Yin上西鐵後行去大興同家人食晚餐,慢慢行去大興時候好舒服又開心,晚餐有我,阿媽,阿哥AND佢女友,哈哈~四人,今晚個D齋勁好食,但心情更好,嘿嘿~



  晚上差唔多十二點時候到我家中食蛋糕,正丫,有我喜歡的黑森林蛋糕,但更好更正係FOX 同MACRO黎搵我飲酒,飲呢個行為先係最好,加上我係傾完電話(笑)-食蛋糕-飲酒,我係第一次係家樓下同FOX,MACRO飲酒,GOOD!!!!!!!!!!!!!



今個生日好正好開心,多謝每一位朋友,今年大家比我的願望都係(嘿嘿,唔講得,大家心知啦),好耐無試過有個個心情,難道我...一切隨緣啦。(我相信‧)












































































Related Posts with Thumbnails