Sunday, July 17, 2005

太陽同我玩遊戲‧晚餐上

哈哈~~今日0730起身丫~~
嘩~~啦啦聲沖涼出街搵FOX同阿Him~~
今天陽光勁正丫~~
等齊人一齊出發啦~~
但部車好有問題,慢到爆~~
出到維園食了一個雙蛋通~~
正~~食完到會場我地一共十人~~
阿Jack需要人手~~
哈哈~~去到先知道有一個大型活動
##太陽計劃2005~心情靚晒大行動##
http://teenpower.rthk.org.hk/teenspecial/solar2005/
十一點到啦開始玩啦~~
哈~今次係我第二次黎Jack到玩雜技~~
玩到一點到食午餐~~但都無乜胃口~~
我同Fox都係食熱狗~~
食完開始無野做啦~~
行左去睇明星彩排啦~~
同公關組傾計啦~~
返去見名Jack有本書~~緊係羅黎睇睇啦~~
書名:談情說病,睇左幾頁,都唔錯丫~~
都幾易明白so問邊到買啦~~
原來大會有得羅架~~
嘿嘿~~我羅左兩本~~
一本自己慢慢睇.......一本................
之後又開始啦~~
我地去了一個比較涼快的地方~~
玩玩三時到Phoebe都黎啦~~
傾左一陣又好快到三時四十五分~~
準備坎的時侯大會工作人員問我地去唔去睇show~~
嘿嘿~~緊係去啦~~又有得坐係到睇~~
勁多歌迷丫~~而我坐的位子正到爆~~
四點到開show~~
歌手有:
F.I.R.、 劉浩龍(乜乜BABY)、鄭中基(...你這種無賴)、周麗淇(可惜他有女朋友)、Vivi、古巨基(X中人,愛與X)、衛蘭(歌得勁 丫)、方力申(abc君)、Theresa(第一次共開"自欺欺人",Good)、周國賢(都係極樂)、新Boy'z(...)、Kenny(分手不要太 xx)、Fiona、BoBo、鄭融、Yumiko(阿伯廣場)Paco(佢唔係歌手,而係金牌經理人)。

睇完己晚上六時幾~我與FOX坐962返家啦~~
而我係三聖個邊落車去市中心同Antony AND 阿心食晚餐~~
見到Antony...嘩~又大隻左~~
見到阿心...嘩~又好睇左~~
見到阿心的朋友...嘩~妳好~~
行左一陣市中心之後去了食完氣壽司~~
晚餐中大家有講有笑~而Antony都係講得暇最多個個~~
四個人都係三百多元,正~~
送完阿心返家,我同Antony又慢慢行返家LOO~~
返家後又爆發做GYM的決心~~
又不停做.....左十分鐘洗白白Zzz...............
Related Posts with Thumbnails