Friday, July 01, 2005

散心記

Zzz............一醒來都係九點幾~又係做左一陣gym~~
十二點得知Laam因親戚到訪飲茶關係...無得同我行街><
之後Monkey搵我出街行~哈~緊係去啦~~
本來係市中心等~但之後返了三聖和食午餐~~
三聖的午餐用料幾好都唔錯架~~
食完出發去第一站 - 旺角 LANGHAM PLACE
去到LANGHAM PLACE 見到有新展覽會~~
緊係第一時間去睇啦~~ 以下為部份作品:


















之後行了去無行良品啦~行到去滿記時又易了少少相:








影得好嗎?哈哈~


行完LANGHAM PLACE 行去信和睇左一陣坐60X返TM~
嘿嘿~返到TM去了"小桃園"食晚餐~~
行去時都見到好多朋友啦~~
去到"小桃園"時更見Antony一家人(係唔見Antony丫)
好啦~我地同一對母女共用一張卓子~~
食野時我地勁講搞笑野~連人地母親都係到笑~~
我地緊係笑過不停啦~~好難好食完一個晚餐~~
之後去睇"龍咁威2"~~成套戲又係搞笑到爆~~
唱山歌啦~新聞報導啦~打架啦~
睇完返家loo~~明天同Laam去睇音樂會丫~~
Related Posts with Thumbnails