Saturday, July 16, 2005

神奇四俠去BBQ

同媽媽食完早餐返工啦~~
今日公司做殺蛇蟲鼠蟻行動~~
大家合力執曬D野出黎~~
一點正爆殺蛇蟲鼠蟻劑~~
之後我行去友愛搵FOX~~
嘿嘿~~等待收工後行返家~~
嘩~~行返家的路段認真曬丫~~
曬住返去等阿君後一齊去食午餐~~
食完我地去左買野啦~~
嘿嘿~~我又買左NEUTROGENA
DEEP HYDRATING MASK~~
51元炸~~但係台北貨~~
返家後又做GYM~~做到四點幾沖涼出街~~
同時LAAM打電話比我開始計劃~~
第一個任務 - 購買電影"神奇四俠"戲票~~
嘿嘿~~好快完成~
第二個任務 - 買棉花糖~~
嘿嘿~~買曬棉花糖,唔記得買軟糖~~
係市中心同LAAM一齊行去睇戲~~
整套電影都唔錯~~都有笑位架~~
有時諗得太多啦~~
之後坐506返蝴蝶BBQ~~
去到工業學院站時發生左少少事件~~
有一位小女孩落唔切車~~
而個工人落左車先知~~
門又關上開始開車~~
我咪出聲:司機,有人未落車丫~~
之後停車比小女孩落車啦~~
LAAM同我講我好惡死好大聲><
去到BBQ時有成十多人~~
最好玩係講鬼故~~
原來我講出黎都可以玩到人~~
又有玩IQ題~~
玩到差唔多兩點各自各返家~~

明天去玩~正~~
Related Posts with Thumbnails