Saturday, July 09, 2005

玩樂在屯門

嘿嘿~~諗標題名時都幾覺得同活動名稱差唔多~
上午同媽媽食早餐,返工,放工~~
放工後同Fox,君一齊返家~~
返家後執屋同做GYM!!~~
到了四點幾出發去SSP搵Laam~~
去到龍門居知道唔洗出去啦啦聲落車~~
之後慢慢地行去市中心~~
行龍門居聽"八王子"~~
做完loo~買返本小說睇先得~~
哈~行左去栢麗廣場廿樓買漫畫~~
買完先知有得去地下個邊抽獎~~
嘿嘿~~抽丫抽丫.......中左.........
一大粒四面每面九小粒的玩具~~
買完漫畫行去Delifrance食個新餐~~
價錢:36元,慢慢食慢慢睇慢慢等~~
好耐無食Delifrance啦~~
中學時都有去架~~
個陣時......哈~開心的回憶~~
由五點頭坐到七點~~
之後去NewWay等Laam~~
今晚有我啦Laam啦同朋友啦~~
整晚水準都係OK丫~~
咬字都OK丫~~都記得點唱丫~~
下次一家要識唱個首~~
全程有好多野食丫~~
唱完走時見到朋友,佢一見到我睇睇手錶講:乜錦早走呀?
嘿嘿~~走時係十點卅分到啦~~
差唔多啦~~係洗手間見到中學同學~~
我問佢:做乜包左呀?,佢答我:你個d過曬落我係呀嗎~~
哈~~死仔丫~~之後去左玩保齡球~~
一個鐘玩左差唔多工局多dd~~
羅野食同阿姐勁講笑~~
玩到十一點幾走loo~~
送Laam回家~自己又係慢慢行返家~~
哈~明天Laam勁玩丫~~
而我....休息啦~衰仔~~~
Related Posts with Thumbnails