Sunday, June 19, 2005

當唱K遇上APM時

嘿嘿~~今日Laam唱k唔係狀態丫~~
昨晚比較晚先訓~~唱了好多歌丫~~
又有"好人"新歌~~但我都係要練練咬字先得~~
唱完k去了市中心買野食坐車出APM~~
網址:http://www.apm-millenniumcity.com/
出到去先知道今日有真人唱歌SHOW~~
有歌手:YUMIKO、MANDY同DON~~
聽左一陣,都唔錯架~~
之後上到頂層慢慢睇慢慢行返落黎~~
見到password都想買少少野~~
但最後都睇唔中無買到~~
於mastermind到買了一個細袋~~
嘿嘿~~有新野用~~之後到Laam買了一條手鏈~~
去到無印良品買了野食同........
行到五點時幾去了APM的美食廣場~~
有好多好野食架~~試過壽司啦,餃子啦,pizza啦~~
餃子真係好好食~好想食多次~~
還有京式,中式,日式,印度式......我見到x婆豆腐飯~~
又係好想食~~嘿嘿~~越講越餓~~
六點走loo~~因Laam要同家人食晚餐~~
等車時好似比人騙了三十元><唔知真與假啦~~
送了Laam上車後我去了ssp買sd卡~~
去ssp時知道舅父及其朋友食晚餐~~
我又一齊食~~嘿嘿~~好耐無見歡姨啦~~
一見到我識唔出我啦~~話我瘦了好多~~
都有成年無見過我啦~~
而歐叔都話我瘦左~~但上次見佢都係之前一個月多d~~
講左好多好好笑的話題~~
食了好多好好食的食品~~今晚真係好多人~~
食完坐車返家~~我的電話好洗好用~~嘿嘿~~
Related Posts with Thumbnails