Thursday, June 02, 2005

天氣灰灰

今日很早起床,是否美滿的一天呢?
做了一陣gym但可能上次撞到的關係右手有點兒痛喔><
之後沖涼返工~返到公司都是很早~
近期我都好少聯絡朋友行街食飯~
可以的話最好不是這樣啦~因個人覺得太過悶啦~
早上心情都好好架~但到了下午時聽了一些好氣結的事項~
心情爆差~啦啦聲執好同整好明天活動物資後過另一邊的中心~
放下物資時己下午三時,想行去坐出去時見到阿珊同三位學員~
我行去OK買一支綠荼,之後也不知自己去那兒好~
行行下又回到去中心~到阿珊傾左一陣~又幫手一陣~
又整部手提電腦一陣~下午五時出發去SSP~
嘿嘿~出到去本想去取貨,但我不記得ID關係.......
下次先取吧~於公園仔等待嵐時見到BB仔都幾可愛~
嵐到達後帶我去一間糖水店~今次我第一次食榴槤班戟~
嘿嘿~都幾好食~又食過兩款糖水~價錢真係好便宜~
之後想去腸戲架~返屯門時於公路上塞車......
返到屯門時已過了開場時間><
之後決定去食火鍋~哈哈~兩個人三十多度~正~
於商場行了好一陣~之後去左影貼紙相~
哈哈~今次我覺得易得最好睇的一次~
係有一部機影得差少少~
嘿嘿~都唔緊要啦~影完夠鐘食火鍋啦~
兩個人食了好多野喔~食完送了嵐坐車自己行返家~~
返到家附近時上了FOX家取君家電腦~
嘿嘿~~返家後好累好累~~沖涼Zzz......
Related Posts with Thumbnails