Monday, June 20, 2005

朋輩工作坊

嘿嘿~~今日七點都唔洗起了身~~
因為今日我要出去沙田IT~~
約了阿君係屯門西鐵站一齊出發~~
我坐506巴士去到西鐵站買食了一個好食的早餐~~
出到去沙田好大雨呀><
我地又係到搵間IT係邊到~~好在我地好快搵到~~
今日最主要學一些輔導基本常識,設計活動程序技巧~~
最後分組時阿豪(屯門pc)講的活動勁好笑~~
我都係慣性講理論時悶到....Zzz....
今次學到野丫~~(比起上次計)
放工後返屯門newway唱k~
有我,阿珊(今晚的主角),King,Raymond,周曉,阿文,e神~~
嘿嘿~~今晚我交了學費丫~~現家開始識玩大話x丫~~
但都係會飲死個隻~~我同阿珊勁羅野食~~反而少唱k~~
我明白唱k時用振音或拉音時的分別~~
以前都明白dd,但過了今晚......嘿嘿~下次一定要試試先得~~
唱完k後去了安定商場上層的公園仔傾計~~
傾到一點幾各自走loo~~
原來......................^^
Related Posts with Thumbnails