Saturday, June 18, 2005

新工具

一早同媽媽食早餐~~
公司由九點打電話比我打到十點~~
嘿嘿~~不如我都返工啦~~
返家後執屋~~執左好耐丫~~
打電話去電話店問新電話幾時有得羅啦~~
佢答我答得幾差丫~~真係有點兒嬲~~
去到四點幾時電話店打比我有得羅啦~~
哈哈~~正~~之後我搵了Macro同我一齊去羅~~
嘿嘿~~去到羅電話-m記e680i,2880元~~
正~送了好多野比我~~係無個讀卡器炸~~
之後行左一陣市中心~~睇唔中d短褲丫~~
新電話傾電話^^macro買完晚餐後返家~~
嘿嘿~~而我返家整電話~~正丫~~
明天有得用新電話~~今晚要早d訓先得~~
因為明天同Laam行街街~~
Related Posts with Thumbnails