Friday, June 03, 2005

笑話一篇

有同事係公司春茗既時後飲醉左,
硬拉我地去卡拉OK,重話邊個唔去就唔妥邊個。
我地無佢沒辦法,唯有扶佢上的士,直駛去佢屋企,騙佢話係去卡拉OK。
到左佢屋企家,佢老婆開門,佢一見到老婆就攬住老婆,
重笑嘻嘻的對住我地講:「呢個姐姐仔真係幾索,有d似我老婆!」
佢老婆臉色即時就變左,但係因為我地係度所以先無發作,
當無野咁就返房訓覺。條友招呼我地係客廳坐,要我地點歌,
然後對我地講話要去廁所,入左廁所唔到一分鐘,佢屋企既電話就響,
佢老婆出來聽電話,聽左無半分鐘就"啪"一聲將成個電話打爛,
緊住條友就係廁所出來,對住我地興高采烈講:"兄弟,今晚玩盡D,
我已經打左電話返屋企同我老婆講我今晚OT唔返來啦..........."
Related Posts with Thumbnails