Wednesday, March 02, 2005

OT到爆~~

今日一起身....死火~~又快遲到~~
今日我要返0830~~
返公司後都係工作工作工作~~
十二點五十幾分收工~~
但都要去左友愛個邊比D野先得~~
去左友愛後同小桃食午餐~~
好耐無去食齋啦~原來加左價WOO~~
我真係太耐無食啦~~唉~~
食完想去商務買書睇,行行下時電腦阿SIR打黎~~
嘩~唔係呀嗎~又係追.....丫~~
之後我都係返左公司,本來想打電話返返去睇睇仇SIR係唔係到啦~~
等左好耐都唔聽,我都行到去門口~~
又開工啦~~整左好耐做到好耐,五點收工!!
我的CL又無左啦~~今日本來收1230,但現家成1700先走~~
係市中心飲左杯野去左發發搵FOX食野~~
之後落住雨行返家~~返家後做GYM~~今晚落好大雨丫~~
明晚會點呀?明晚開始返學,努力丫阿聰~~
之前我唔想打日記丫~因為開始覺得無野打~~
但都唔係架,日日都可以有野講~~
只睇你覺唔覺得係重要炸嗎~~

(明天...我只做返自己,希望明天工作唔係好多啦)
Related Posts with Thumbnails