Saturday, March 12, 2005

無印良品

今日上0830返工丫~~我好早起左身loo~~
同媽媽一齊食早餐後返工~~返到去啦啦聲set機今日用~~
嘿嘿~~今日開始又凍啦~~但我都係短褲返工~~
set好後開工啦~~好多野未做丫><
一味係到做做做做做做做做~~差唔多成一點先收工~~
之後又要返家個邊去曬相~~
整曬之後返家做gym 加整野loo~~
做左一陣諗緊著乜出街好~~
一陣要出旺角丫~天氣又唔知會唔會好凍woo~~
最後決定左試下比較少著的新look~~
都唔可以話新的,只係顏色上比較鮮d~~加上今日我無羅BGW袋出街~~
嘿嘿~~出到去深水PRO行左一陣~~之後行去搵阿嵐啦~~
但又未收得工~SO我係不停行等待啦~~
一行行左........深水PRO行左好耐,之後去左美孚,之後又行左去旺角~~
行左都有二,三個鐘到啦~不停都OK丫~~
但一停...........都係行啦~~
之後去左買包包,買個陣阿嵐打比我啦~~
嘿嘿~~行去搵佢時都幾難~~搵左一陣先搵到~~
哈哈~~差唔多成個月無去旺角啦~~
原來由深水PRO行去旺角都幾近woo~~有秘道行架~~


第一站 - 聯合廣場
嘿嘿~~可能太多人啦~~買得好少野炸~~
反而阿嵐買左二件衣服~~
哈哈~~個間都ok woo~~
可能會變成指定shop 架~~
價錢又good woo~~
之後行去第二站啦~~

第二站 - 朗豪坊
首先去左ua睇下有乜好睇啦~~之後去左無印良品買野~~
哈哈~~我有筆記本啦~~本來想買筆筆都無買丫~~
而阿嵐買左筆丫白色細袋仔丫~~
結帳時有位青年買左五百幾元.......筆!!!!!
一枝五元.........用唔用得曬都成問題丫~~
我地買左盒朱古力蝴蝶"蘇"食~~
哈哈~~都幾好食woo~~
第一次比曬錢走啦~~
阿嵐問我個白色細袋仔係唔係無比錢~~
個陣我先發展我羅左唔記得放低比錢~~
哈哈~~好在早發現,唔係之後要去警局過loo~~
之後行去味千食晚餐時kevin打電話比我問我係邊加想要阿yan手提啦~~
哈哈~~原來佢之前都係朗豪坊~~
嘿嘿~~唔知佢係一個行or兩個人行呢~~
行行下都係唔食味千,轉再去食韓國晚餐~~
真係幾好食~但唔夠係韓國食個d好食~~
可以唔係好夠熱啦~~食食下小桃打黎問少少野~~
食完去左另一站~~


第三站 - 佳旺商場, 兆萬, it, 瓊華~~
佳旺都係搵一搵走左~~嘿嘿~~搵緊新野~~
去左兆萬知道月尾先有貸返180元十盒~櫃100元都唔洗~
之後行左去it行左一陣~~過去瓊華想買鞋,但我同阿嵐見到新野有貸woo~~
但要230元十盒唔同款~~嘿嘿~~呢d係小玩意~~
諗左一陣都係買左~~哈哈~~又多左一set啦~~
之後同阿嵐坐車回家,係車上拆曬十盒睇~~
呢set都幾好woo~~個款都唔錯~~
我同阿嵐係到估邊盒打邊盒~~但我同阿嵐好多都估唔到~~
車到站後送阿嵐回家我又返家loo~~

開心快樂地過,強心針附身
要有下一次丫
Related Posts with Thumbnails