Thursday, March 03, 2005

返學第一晚

嗚嗚~~好眼訓呀><
今日返0930~因我晚上要返學丫~~
返公司後今日得我同阿yan~~
都係開工啦~~今日我執野多~~
嘿嘿~~好耐無執野loo~~
下午又係同小桃午餐~~
今日第一次食叉蛋飯~~都幾好食woo~~
係耐左少少~~食完又開工~~
返到去要同shan羅野,so行過去友愛啦~~
唉~~一行過去fox打黎羅野~~真係丫~~
so啦啦聲羅完返去安定~~
返到去比完野傾左少少野~~
下~~唔係呀化~~唉~~點好丫~~
之後都係做丫做丫~~五點卅分走!!!!!!!!!!!
約左阿嵐係荃灣等~~今晚第一晚返學~~
去到荃灣等左一陣到左~~之後行去食十蚊碗~~
嘿嘿~~個陣先發現我記錯左時間~~
真係丫~~啦啦聲食完後返學loo~~
去到....嘩~都ok多人~~
等左一陣有個阿姐入黎啦~~初時以為係教書啦~~
原來又唔係~等多一陣阿sir都黎啦~~
今晚教個d....我係好多都唔識~~><
真係丫~~乜都要再學丫~~
十點放學後送阿嵐坐車後我又返家loo~~
返家後又係做gym~~好~~明天努力丫~~

(gigi的歌於我坐車時我己想得到)
"一天一天"的等待,可以"像你""愛自已"嗎?
Related Posts with Thumbnails