Saturday, March 26, 2005

點講好呢

今日七點起身~昨晚訓得唔係幾好丫><
落街送阿嵐去坐巴士~~返家後又係執屋~~
十點幾出到去同媽媽的姊姊飲荼~~
哈哈~~因好耐無飲茶加傾去旅行的事~~
遲d放上黎睇相先得~~ 不日推出:兒時旅行照
飲完去ssp等待阿嵐,差唔多一點阿嵐打黎約我於公園仔等~~
呢個公園仔好好用丫~~阿嵐都好快到~~
之後去食午餐~好食好好食丫~~
食完去行旺角~阿嵐買左新出個set小玩意丫~~
我都有一盒丫~~多謝阿嵐~~
之後係旺中等阿恩~~齊人行左一陣轉去唱k~~
嘩~~今日把聲好沙丫~~我同阿嵐都係練歌多~~
唱唱下知道阿鈞話累唔想出黎~~
阿恩又傷心,又出左去坐~~又話走叫佢~~又唔知點的一樣~~
之後阿恩同事 - 阿民黎左~都幾似一個明星~~
阿恩又出去坐後阿嵐勁唔開心,眼中有......
我出去搵阿恩返入去k房啦~~
返到去唱k時阿嵐......
唱完後去左行街~~阿嵐買左條褲加Puzzles 200 pcs~
係POOH黎的,送架~~行行下見到馬高兄~
嘿嘿~~死仔丫~之後一行五人去左"南瓜舍"食晚餐~~
晚餐已UPLOAD~去相薄睇睇啦~~
URL:http://share-moment.com/album/my_photo.aspx?aid=6059&userName=mcchung01&dir=10
食完行左一陣時阿嵐早走先~~食個陣阿嵐已唔舒服架啦~~
坐車時好舒服~可能行左好耐啦~~
今次到阿嵐叫醒我~~
送阿嵐回家後自己返家開工~~
明天睇戲丫~~正~~

(慢慢)(明白)
Related Posts with Thumbnails