Tuesday, March 29, 2005

連環不幸事件

哈哈~~標題係唔係有錯覺呢~~
上午決定做返五常法~原因......生活好過D加想識多d野~~
中午時得知君fox去睇"連環不幸事件",問我去唔去啦~~
如果得我一個緊係唔去啦~~so我搵左嵐同我一齊去睇~~
嵐......哈哈~~都同我一齊去睇丫~~
我估個d係唔係估中左呢~~真係唔知loo~~
約左與銀座等~我六點後啦啦聲回家羅野沖涼出街比野同事後去銀座~~
今次我遲左少少丫買飛後同嵐行去食壽司(好食喔)
睇緊個陣嵐前面的人成日檔住曬~嵐又成日要左睇睇右睇睇~~
成套戲整體都幾好,bb女勁好笑~男主角奸得黎又好笑~~
睇完之後送嵐返家....之後去左君家坐左一緊後返家loo~~
明天努力~~

(決定)
Related Posts with Thumbnails