Friday, February 13, 2009

公司的生日咭‧旦糕

**呵呵,生日正日有兩個旦糕,正丫(多謝Golden,用信用咭打八折和幫手)











**食完午餐有咖啡飲,不錯丫(多謝KATHY)






















左 - 我上司Tim的祝賀......(也可以,我看到今年將會好忙...)
右 - 同場加碼,上司Tim加碼祝賀(但害了Coyi....Sorry)












**多謝各位同事的祝福
ps:公司的生日咭早兩天收到,但那時候空白無人簽名的,我"扮"另一個人手字叫為Mark寫上祝福,但今天發覺個個都知道是我寫上去的...謝謝各位陪我發傻。































左 - 聰記 (點解係女洗手間前拍照?因為茶水間係對出的位置,聰記要減肥...)
右 - Golden (佢有女朋友,但都可以識佢架)
Related Posts with Thumbnails