Wednesday, February 11, 2009

我對 雲南桂林過橋米線(葵芳店)某阿姐的不滿!!

  好少發牌氣火的我,今天係各同事面前發了一次爆發性的發牌氣火,因為一個阿姐的態度及說話不得不發火,那時候我碗面來到的時候,見到腩肉得好少(得個二三塊,還要是窄身薄切),我同阿姐講腩肉好似少了一點點,阿姐說:呢到係一份黎架啦,我同阿姐講之後來的如果多過我是不是補返比我,阿姐當然無理會我啦,來第二碗的時候真係多我成一半(過份丫!),我咪再同阿姐講返件事,阿姐都係話我個個係一份來的係噤多,加錢有得加多一點比你,我覺得好無理,之後說:那麼我唔要啦,之後阿姐還要笑笑口話:你講下炬,真係唔要呀?我真係火到黎(加大火版)話:我唔係講笑啦,我認真的,唔該退左佢啦,唔食啦~我之後再佢再講點解一份的定義點解那麼大,越講越火的我各同事無出聲,之後有位女仕(衣服光鮮一點,似老闆或經理級)過來問我什麼事,我一五一十再講多一次比佢聽,個位阿姐二話不說即走,女仕取碗面入去加回一點腩肉及跟我說對不起,另外亦說午餐時間可能廚房手鬆手緊關係有點碗碗不同啦,我唔係要為加腩肉而發火,而是因為阿姐的態度及處理事件的不當而發火,我覺得好食先會來食,不是貪妳加多兩三塊腩肉關係而發火,經過這一次之後發覺自己的eq真的低了嗎?那時間我聽到同事說”唔好理啦,食野..."那時候我真的很惡嗎?唉......煩......

**多謝Coyi的朱古力,雖然是"借花敬佛",但食了第一粒心情好返一點點。
另外多謝James的信件,簡簡單單分析給我聽,真的好實用,多謝兩位


雲南桂林過橋米線
地址:葵芳盛芳街40號寬德大廈地下
電話:2441 7568
Related Posts with Thumbnails