Wednesday, May 02, 2007

購物日

  今日好好好累丫,大清早出發去粉嶺開工,照舊同老闆開會(似比佢... 多d)先開工,今日主席又係打黎xyz問我為何過了去那邊,而老闆當然又係xyz啦,這個生活方式何時先完結?我估到我不做才可以囉...我由原本十二時去開會但去到一時多先去到開會,我都唔想架,但又要交功課比老闆睇,回到公司也是好多工作做,好似永遠也做不完一樣,今晚我連村巴也坐不到,回到家的附近已八點多,去了潮洲店食了一客枝竹豆腐炆火腩飯,這間店舖我貪佢夠靜又不太多人,一個人坐四人位(哈哈),有時靜靜地食一客飯都不錯架,但我覺得最正係同兄弟朋友來食晚餐,蠔仔粥加沙薑雞再加兩客甜品係十分滿足,有時候配合一兩支啤酒亦唔錯,如果得我一個時候少飲啤酒,一個晚餐有飯有湯有野飲(Good),食飽飽之後去了惠康掃貨,戰績十分之好,包括有:華園和風燒腸x2包、牛奶x4盒、綠茶1.5L飲品x1支、雞骨草1.5L飲品x1支、寶礦力水特1.5L飲品x2支、寶礦力水特粉一盒、Lays薯片1oz x6包、健達繽紛樂x6包,Lays 薯片要買classic(原味)先好食,華園和風燒腸今次我見佢寫住有0.3MM.......薄皮:p,但兩樣野我唔多食,怕熱氣嗎,所以我買了一支雞骨草下下火,綠茶同寶礦力水特係我常飲的飲品,但呢堆食物我何時先食得完呢,我試過一包薯片放了四個月都未食,最後係我哥女朋友食左而我係唔知架(100%真人真事)我想"雙生星"來到我家亦有少少零食可供選擇,當然兄弟朋友來到我亦會供應。
Related Posts with Thumbnails