Sunday, April 29, 2007

病‧累‧肥‧痛.傷.心

  經過昨日的工作實戰,今日我都不知道用病或累來形容,頭暈暈心口痛,是心生病或身生病呢?誰人都不知道,只知道今天的工作率很低很低,一份工作也不完成,希望”明天會更好”,有時候要提醒自己”我會做好呢份工”,有人教我食完午餐同自己""開工比心機,Yeah!!""初時覺得有用咩?諗深一層這個方法是比一個正面想法自己,或許我平時負能量太多啦,
現家會成日提醒自己三件事:
一.打份工求財唔係求氣
二.正面積極,唔好自己打沈自己
三.開工時用第三者身份

現家我要加多一件事提醒自己,四.大飲大食,運動積極
因為健康我都需要,不要因工作而不去做運動不要走樣,但現家我都開始走樣(唉),今日收到幫新公司出席典禮相片...我肥左有”包包面”,頂!!!!!!!!!



















我吸收得非常之好,今日我食兩餐都得(昨天得早餐...)好~明天運動多D先得,晚上煮了韮菜餃伊麵比自己(勁好食)之後想比自己皮膚吸收下(即係做面模、護膚)磨沙時整左少少落眼到,嘩!!痛到爆炸丫!!真係失手....

PS:請各位大佬高抬貴手,不要"一二再,再二三"問我吧!!請請!!
Related Posts with Thumbnails