Tuesday, April 10, 2007

清明、復活假期的最後一天

  我相信今天係這一個長假期過得最............悶的一天假期,可能是星期一關係,生理時鐘好準時地0630響起,那麼唔開爐都唔得啦,今天要把好多文件"起爐",一份份新鮮出爐的文件,由0900至0030(即係頭先)起爐前都幾開心架,今日好早已有電話聯絡"雙生星",自己都訓到迷迷地,可能未試過訓醒有得傾電話關係(心情都唔錯架...哈哈)開爐作法到早上十一時落街比部NoteBook朋友,之後想不到食什麼做午餐,草草食了一個平平無奇"叉雞飯"回家再起爐作法,一餐頂足一天,我要儲多一些金錢,明天我要去3仔台加大個plan,對上一次去3仔台都係加大個plan,試過一個月的月費等於以前月費的十倍,以前回贈的金錢也比回3仔台,今次又要再加大個plan,我覺得係有需要的,可能有人問"洗唔洗加大個plan丫,有乜野好傾丫"、"你傾乜丫,交成xxx元電話費!!"可能我喜歡聽人說話啦,可能我以為欠缺左個心啦,可能我工作關係啦,點都好,我可以說這一段時間我個人係快樂開心,希望明天工作會過得好一些,希望明天"雙生星"開心d(唔好比人煩),最希望是自己身心健康,如果唔健康何來快樂開心?
Related Posts with Thumbnails